Unelmasta tulee totta. Alkuperäisen idean kehittäminen tuotteeksi vei useamman vuoden. Tämä prosessi ei vaatinut ainoastaan kärsivällisyyttä ja omistautumista, vaan myöskin pitkälle erikoistuneen tiimin, joka oli 100%:sti sitoutunut visioon särkymättömien lasien luomisesta. Vain kolme vuotta lanseerauksen jälkeen Gloryfy unbreakable eyewear on noussut kotimarkkinoidensa kärkisijoille.

2004

Idea Gloryfy unbreakable eywearista syntyy

Näihin aikoihin Christoph Eggerin ensimmäinen oma tuote, matkapuhelimen silikonisuoja, on tulossa markkinoille. Aurinkolasien aiheuttama silmävaurio ystävälle ja muutama klassinen ”lasien päälle istuminen” saa Aasian matkalla Itävaltalaisen visionäärin ajatuksen juoksemaan aurinkolasien suuntaan. Hänen ensimmäinen ajatuksensa oli jatkaa tuotteen työstämistä hyvin tunnetusta materiaalista, silikonista. Ensimmäiset yritykset epäonnistuivat pahasti.

2005

Puhdastilan ja laboratorion rakentaminen

Visionsa sytyttämä Christoph myy kännykkäkuoriensa patentin ja brändin 2005 ja keskittyy ainoastaan Gloryfy:n kehittämiseen. Mayrhofenin kylään, Zillertalenin laaksoon, Itävallan Tirolissa, rakennetaan puhdastilakokonaisuus ja laboratorio, jotta tuotekehittely ja testit voidaan suorittaa ilman ulkopuolista apua.

2006

Testit ja kokeet

Testejä, testejä ja lisää testejä tehdään laboratoriossa. Suurimmat ongelmat liittyvät sopivan materiaalin ja tuotantoprosessin yhdistämiseen sarjatuotantoa varten.

2007

Suunnilleen vuoden puolessa välissä Christoph saa puhelun yhdeltä muoviteollisuuden insinööriltään, joka sekoitti pakkaa kunnolla. Hän halusi vetäytyä projektista koska ei enää uskonut visioon luoda täysin särkymätön aurinkolasi ja koska hän ei nähnyt prosessia teknisesti mahdollisena. Alkushokin jälkeen, ”naivius”, käyttääksemme Christoph Eggerin omia sanoja, voittaa ja työ jatkuu uuden insinöörin kanssa.

2008

Ensimmäinen aurinkolasi toimitetaan optikkomyymälään

Hieman haastavassa tilanteessa, Christoph Egger kunnioittaa lupaustaan toimittaa ensimmäiset Gloryfy lasit lokakuun alussa 2008. Sarjatuotanto ei ole vielä vauhdissa tässä vaiheessa, joten nämä lasit olivat sananmukaisesti ainutlaatuiset. Gloryfy asettaa tavoitteeksi saavuttaa kaksi eri jakelukanavaa, sportti ja optinen ala.
Ensimmäinen Gloryfy hero - the unbreakable eyewear - lehti julkaistaan. Kannessa on legendaarinen saksalaisnyrkkeilijä Henry Maske.

2010

Gloryfy unbreakable eyewear menee sarjatuotantoon

Sarjatuotannon pystyttäminen vie koko vuoden. Mallisto laajenee.

2011

PYSTYTÄÄN KOHTAAMAAN TARVE ASTEITTAIN

Mallisto on saatu sarjatuotantoon, ja gloryfyn tuotanto pystyy vastaamaan kysyntään. Malliston asteittainen laajentaminen voidaan aloittaa.

2014

LIFESTYLE MALLISTON ESITTELY // LAAJENEE KANSAINVÄLISEKSI

Matka jatkuu …

2016

UNBREAKABLE GX MALLISTO

Uusi virstapylväs saavutetaan resepti- silmälasien esittelemisen myötä.
Kaikki komponentit, jopa linssit, ovat rikkoutumatonte polymer NBFX™materiaalia.